Va gör man väl en måndag?

Idag har det inte hänt så mkt. Jag har gått i skolan och det har varit lika roligt som vanligt, dvs trist. Känns tungt att det är så mkt beräkningar hela tiden, med alla formler och sånt. Men jag antar att det är väl bara att göra om kursen till hösten om den skulle gå åt skogen. Inte för att jag har som avsikt att misslyckas, men man vet ju aldrig. Och det är nog inte bara jag som känner så. Här ser ni hur kul våran bok är....Finns det tråkigare måntro?

Efter en heldag på skolan (2 h föreläsning, 2 h räkneövningar, 3 h räknestuga) så begav sig jag och Lisa oss ut på stan för att göra lite ärenden. Jag behövde mer kollegieblock (för efter dom här typ 2 veckorna har jag använt upp mitt kollegieblock) och Lisa skulle ha sig en tröja. Vi klarade av båda uppdragen, och gick efter till Daglivs för att handla mat. Jag hade nämligen kommit på att bla ärtor saknades i utbudet i frysen hemma. Blev lite lax oxå och fick sånt begär på Keso, så blev tvungen att köpa det med. Och ja, jag har faktiskt såpass lite att skriva om idag att jag t.o.m. berättar min handlingslista..=P
Därefter åkte jag hem och skulle tillaga laxen. Men då undrade Charlotte om jag ville äta pannkakor med henne. Och självklart ville jag det. Hade tänkt göra det nåndag framöver, men är väldigt lättad över att jag slipper vända dom där himlarns pannkakorna som bara vill gå sönder för mig. Var iaf jättegott och hon stekte även äppelskivor i kanel som vi rullade in i dom! =D

Sen har jag inte hunnit så mkt mer. Jo, jag har ju skrivit på mitt abonnemangsavtal med 3 för min mobila uppkoppling (som förövrig jävlas hela tiden)! Därför passar det ännu bättre att Nils kommer att komma hit till Sthlm nu i helgen eftersom jag är långledig pga labbschemat. =D

Är väldigt glad för din skull, är jäkligt impad. Bra jobbat! ;)

Imorrn ska jag och dansa! YES, ni hörde rätt! SÅ SKÖNT! Har verkligen längtat efter att åter få svänga på dom lurviga. ;) Känns bra att man vet att nån man känner kommer vara där iaf. Men dom på nackswinget var tydligen trevliga, så ska bli en intressant dag imorrn. =D

Men nu börjar det nog vara dax för sängen?
Ha det fint allihop! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0