Imorrn är det fredag! :)

Ja, snart har den här dagen övergått till att bli fredag.

Idag har det inte hänt så mkt. Haft skola mellan 8-15 som vanligt, med fysik och räknande, som vanligt. Känns skönt att det är fredag imorgon.

Imorrn efter skolan ska vi ialla fall ut till Värmdö på kvällen. Vi ska dit med tvåorna och treorna till deras stuga med badbrygga och bastu. Vi kommer bli bjudna på middag och sen fick vi välja om vi ville sova över eller inte, men jag har tänkt ta mig hem där på kvällen/natten nångång.

Fick en önskan om att jag skulle sätta ut bilder på hur jag bor. Ska se vad jag kan göra. Är lite ny på den här sidan som ni vet, så ska se om jag inte kan fixa det framöver.

Men nu är det dax att göra sängen sällskap.
Ha det bra! Många kramar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0