En helt vanlig onsdag

Ja, idag har det inte hänt särskilt mkt. På skolan fick jag dom två bågarna som jag anpassat efter Martina och Linnéa godkända, så nu är det bara att hoppas att Hadjer, som jag har justerat sista bågen på, är där på fredag så att jag kan få visa upp den och få även den godkänd. Vore härligt att ha avklarat den delen i kursen. :)

Hittade förresten en bild på mig från verksta´n där vi är och justerar bågarna och mäter upp styrkorna i glasen i Vertometrar.


Jepp, t.ex. så här "heta" bågar leker vi med på dagarna i våran Verksta´. ;) Hoppas verkligen inte att sånna här blir på modet på ett bra tag! Förhoppningsvis aldrig.


Imorrn händer inte så mkt. Mirjam har paxat att få göra en synundersökning på mig vid halv nio, och sen får vi se vad det blir att man gör resten av dagen. Ska iaf hämta ut tentan hos Jaana. 

Sen på fredag kommer Stina till Stockholm och hälsa på hos sin syster, så vi ska passa på att ses över en bit mat. Ska bli riktigt trevligt. =)

Nä, nu ska jag sätta mig och måla en stund.
Ha det fint allesammans!
Kramar!


 

Kommentarer
Postat av: Stina

haha grymt elin sånna bågar måste du skaffa dig!

2008-10-23 @ 10:58:22
URL: http://stinajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0