Utmanad

Jag har oxå blivit utmanad, av Maria, Stina, Elina och Linnéa. (Varför alla måste utmana mig vet jag inte, men men..)

Regler:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag har dåligt självförtroende.
2. Det märks på mitt humör när jag börjar bli hungrig.
3. På senaste har det blivit väldigt mkt gröt pga bristande inspiration i matlagningen.
4. Ibland (läs: oftast) tänker jag väldigt elaka tankar om hon jag bor hos och hennes katt.
5. Har dålig disciplin vad gäller att plugga.
6. Tävlingsmänniska.
7. Längtar efter norrland.

Jag utmanar: endast Helena (eftersom jag inte vet av så mkt mer bloggar än dom som redan hunnit med att utmana mig.)


Kommentarer
Postat av: Elina

Dags att uppdatera bloggen tycker jag! =)

2008-11-10 @ 20:23:10
Postat av: Helena

Har en liten utmaning åt dig! kika in på min blogg! Håller med Elina, dags för en uppdatering nu =)!

2008-11-12 @ 14:00:07
URL: http://skogskatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0